3 maanden verder op Malta

20 november 2019 - Msida, Malta

We zijn bijna 3 maanden verder. Ik ben met veel plezier op dit eiland en heb veel nieuwe mensen ontmoet.

Maar er zijn nog altijd een aantal puntjes die ik toch minder vind aan dit eiland. Ik begin steeds meer te wennen aan het kinderdagverblijf hier op Malta. Maar helaas ga ik er nog steeds niet met al te goede zin heen. De reden daarvoor is dat er niets verandert in hetgeen we kunnen doen. Elke keer wanneer we naar stage gaan is het hetzelfde riedeltje. Aanvankelijk mochten we helemaal niks doen en vooral geen initiatief tonen. Nu mogen we wel wat meer doen. Aan de ene kant is dat wel prettig maar aan de andere kant vragen ze zoveel dingen zoals “kun je dit in de prullenbak gooien” terwijl zijzelf er letterlijk naast staan. Heel bijzonder. De manager is ook niet altijd leuk waardoor we er meestal met tegenzin heen gaan. Erg jammer dit. Maar we denken dan, ook dit is een ervaring en ook hier leren we van.

1. Brigitte Mensink:
    20 november 2019
    Leuk om weet iets van je te lezen Quinty. En inderdaad een negatieve ervaring is ook een ervaring. Misschien niet wat je ervan verwacht had maar je maakt er het beste van. Top! Geniet nog even 1 maandje van je vrienden daar. We zien je weer snel! Liefs mam x
  2. Elly:
    21 november 2019
    Knap hoe jij toch het positieve blijft zien. Zo ken ik jou. :)
    Vooral genieten van de mooie dingen!! Groetjes.
  3. Pietje en Pietje:
    21 november 2019
    Hoi lieve Quinty, wij zijn blij weer een reactie op jouw stage te horen. Ook al is het niet allemaal even positief, het is toch een echte beleving in je opleiding. Hou nog een maandje vol meid, de langste tijd zit er weer op.
    Binnen een korte tijd ben je weer thuis, ook bij ons, en kunnen we weer heerlijk samen knuffelen.
    Tot nu toe heel knap gedaan en nog even volhouden.
    Liefs van je opa en oma, dag schat !!! XXXXX