Ouders op bezoek

16 oktober 2019 - Sliema, Malta

Vorige week woensdag ( 9 oktober) kwamen mijn ouders een weekje langs op bezoek. Ze waren nieuwsgierig hoe het met me gaat en hoe ik leef. We hebben een enorm leuke week gehad. De 1e dag bij aankomst zijn we de buurt gaan verkennen en heb ik laten zien hoe ik woon. Daarna hebben we daar wat gegeten. De 2e dag zijn we naar Valletta gegaan en ‘s avonds zijn we naar de EK kwalificatiewedstrijd voetbal Malta-Zweden gegaan. Wat een sfeer! De 3e dag zijn we naar het aquarium geweest in St. Paul’s bay. Dag 4 zijn we gaan touren rondom Malta. Daarbij zijn naar de zondagmarkt in Machxlokk gegaan en daarna naar Blue Grotto. Een mooie boottocht door zeerotten en daarna lekker gegeten in een restaurantje daar. Erg indrukwekkend allemaal. Dag 5 moest ik tot 17.00 uur stage lopen en zijn mijn ouders zelf op pad gegaan in Valetta. Dag 6 was een moeilijke dag, de dag dat ik afscheid van ze moest nemen. We zijn deze dag naar de oude hoofdstad  Mdina gegaan en ons laatste etentje was op de boulevard in Sliema. Het afscheid viel me echt zwaarder dan verwacht.

Verder heb ik een enorme leuke week gehad en veel gezien. Kan niet wachten tot mijn tante een weekendje over komt eind november, samen met mijn moeder.

3595042A-8963-4797-A144-669871C56C4865F2C699-058F-4CAA-8BF5-FE940F15C1630B3001F9-88CF-400B-AAFA-F20F04B873F7