Ouders op bezoek

16 oktober 2019 - Sliema, Malta

Vorige week woensdag ( 9 oktober) kwamen mijn ouders een weekje langs op bezoek. Ze waren nieuwsgierig hoe het met me gaat en hoe ik leef. We hebben een enorm leuke week gehad. De 1e dag bij aankomst zijn we de buurt gaan verkennen en heb ik laten zien hoe ik woon. Daarna hebben we daar wat gegeten. De 2e dag zijn we naar Valletta gegaan en ‘s avonds zijn we naar de EK kwalificatiewedstrijd voetbal Malta-Zweden gegaan. Wat een sfeer! De 3e dag zijn we naar het aquarium geweest in St. Paul’s bay. Dag 4 zijn we gaan touren rondom Malta. Daarbij zijn naar de zondagmarkt in Machxlokk gegaan en daarna naar Blue Grotto. Een mooie boottocht door zeerotten en daarna lekker gegeten in een restaurantje daar. Erg indrukwekkend allemaal. Dag 5 moest ik tot 17.00 uur stage lopen en zijn mijn ouders zelf op pad gegaan in Valetta. Dag 6 was een moeilijke dag, de dag dat ik afscheid van ze moest nemen. We zijn deze dag naar de oude hoofdstad  Mdina gegaan en ons laatste etentje was op de boulevard in Sliema. Het afscheid viel me echt zwaarder dan verwacht.

Verder heb ik een enorme leuke week gehad en veel gezien. Kan niet wachten tot mijn tante een weekendje over komt eind november, samen met mijn moeder.

3595042A-8963-4797-A144-669871C56C4865F2C699-058F-4CAA-8BF5-FE940F15C1630B3001F9-88CF-400B-AAFA-F20F04B873F7

1. Mirjam:
    16 oktober 2019
    Klinkt allemaal super leuk. Nog een paar weekjes en dan kom ik gezellig met jullie mam. Kun je me nog meer leuke dingen laten zien. Tot dan. Lfs
  2. Yvonne Van Herk:
    16 oktober 2019
    Klinkt als een super week samen quinty
    Geniet van je tijd daar x
  3. Brigitte Mensink:
    16 oktober 2019
    Wat was het leuk, wat hebben we veel gedaan en wat zijn we trots op je Quinty! Liefs💋
  4. Yolanda:
    17 oktober 2019
    Wat fijn om een paar dagen met je ouders te zijn geweest , koester deze mooi dagen Quinty !
    Daar kun je weer even op teren komende tijd
    Wij hopen dat je het verder naar je zin hebt.
    Groetjes en veel liefs van ons 😘
  5. Dounia Rayhi:
    17 oktober 2019